Monday, February 27, 2012

Ett mycket trevligt dygn

Lördag brukar börja med gympa, men Dante ville inte gå när hans kompis inte skulle gå, så då struntade vi det.
Istället softade vi hemmavid innan vi gav oss av till mormor.
Dante skulle spendera natten där eftersom jag skulle få besök.
Väldigt trevligt besök.
En fantastisk trevlig kväll blev det.
Ja, jag lyckades ju göra bort mig (det var väl själva f.a.n.) av gigantiska proportioner men det verkar som sällskapet inte tyckte det var lika farligt som jag.
Men ångest kommer jag ändå ha ett tag.
Hur som helst, fantastiskt trevigt var det och jag var totalt färdig när jag hämtade mitt frö på söndagseftermiddagen.

2 comments:

Siv said...

Hurra för trevliga dygn! Det behöver vi alla ibland. Kommer vi få läsa mer om besökaren snart...? :)

Linda said...

Ja, hurra för trevliga dygn!
Får jag bestämma får ni läsa mycket mer om denna besökare.. Vi får väl se...
Pray for me? ;))