Monday, February 20, 2012

Roliga lördag!

Lördagen började med gympa som vanligt.
Jenny och Lucas var ju där och frågade än en gång om vi ville med till Innovatum på dagen.
Jag hade tackat nej innan eftersom vi skulle göra klart i köket. Nu skulle det ske liksom.
Men så var jag ju väldigt sugen... och så skulle ju Therese och Maria med med deras frön..
Näe, listerna får fan vänta, vi åker med!
Hem och snabbasnabbasnabba mig att duscha, fixa matsäck, klä både mig och liten och 45 minuter senare kom Maria och hämtade oss.
Off we went!
Och sååå glad jag är att vi åkte! Vad kul vi hade! Och vad kul barnen hade!
Dit kommer vi definitivt att åka fler gånger!



Minderårig kassapersonal på Innovatum.

2 comments:

Anonymous said...

Ja det var verkligen superkul. Kändes riktigt bra för mig då båda barnen verkligen tyckte det var kul, kan ju vara lite svårt med åldersskillnaden ibland. Sedan blir ju allt trippelkul när man har de goda fina vännerna med!

Linda said...

Eller hur! Fler besök dit blir det!