Tuesday, February 21, 2012

Gymdax

Igår ringde Jenny när jag var på väg att hämta Dante på dagis och frågade om jag kände för att ta en sväng till gymmet medan Dante stannade hemma och lekte med Lucas o hennes man Ryan.
OM jag ville! Tjohoo!
Det var först gången Dante skulle passas av Ryan, som ju bara pratar engelska.. Lucas är en grym liten tolk, så häftigt att höra hur han växlar mellan svenska och engelska, bara 3½ år gammal! Coolt.
Hur som helst så är man ju lite nervig för hur det ska gå när man lämnar sin skatt med någon för första gången så där, inte att det går någon nöd på Dante precis men man vill ju inte att han ska bli ledsen såklart.
Jag fick knappt ett hejdå när vi skulle ge oss av jag och Jenny och när vi kom tillbaka från vårt gympass ville han inte gå hem.
Nemas problemas alltså.

No comments: