Wednesday, September 26, 2012

Ibland har man tur

Igår kväll var det såklart packa, flytta saker och rensa som stod på schemat.
Det blev några sopsäckar med bråte redan nu.
Idag var jag iväg på lunchen för att försöka bestämma mig för vad för kakel jag ska ha i köket.
Så himla svårt att välja mellan alla fina sorter men jag lånade med mig tre olika alternativ.
Jag smet ut till köksleverantören för att låna med mig ett prov på bänkskivan så att jag kunde testa tillsammans med kaklet.
De hade visst fått in nya bänkskivor...
Alltså jag måste ju kika ialla fall...
'ska du ändra dig måste du ge besked idag' säger köksförsäljaren och jag rister till lite i skorna.. Så det finns en möjlighet.. åhh denna beslutsångest!
Ja jag bytte bänkskiva. Fatta lyckan när det finns en som är så nära exakt det jag var ute efter när jag letade bänkskiva från början. Den jag valt var ett 'ja, den är helt okej även om den inte är helt hundra det jag ville ha' alternativ. Ibland har man en sån himla tur!
Jag tror dessutom att jag även kom till ett beslut gällande kakel!
Ofattbart. Men plötsligt händer det.

1 comment:

Sandra said...

Låter som du har hur mycket som helst fast roligt framöver! Behöver du "komma bort" från stöket sen när de börjar riva är du välkommen :)