Tuesday, September 25, 2012

Vrooom-så var helgen över

Så var det redan tisdag och helgen känns märkligt avlägsen trots att den just var här..
Härlig var den, även denna helgen.
Dante har hängt med sin kompis Lucas och hans familj på alla möjliga ställen både på fredag och lördag.
Jag bjöds på mat hos dem på fredagen och på lördag var det hemma hos mig det bjöds på middag.
Söndagen blev en ganska så lugn historia, min kille ville se ett F1 lopp och jag gjorde sällskap i soffan, iaf lite stötvis. Jag har inte ro i kroppen att bara ligga utsmetad sådär någon längre stund.
En promenad framåt kvällskvisten och fika hos mormor och morfar blev det oxå innan kvällen kom krypande. Fröet var helt förbi av trötthet och somnade som en stock efter en härlig händelserik helg. Jag drog med mig täcket, lade mig på killens arm i soffan för att glo på Beck men snarkade nog ganska omgående. Somnade i soffan.. alltså det var åratal sedan sist.



4 comments:

Mia said...

Tänkte först att nu är hon duktigt förvirrad... Det är ju bara måndag (!) Insåg dock att det var jag som var förvirrad *suck*

Killens arm :-)

Linda said...

Haha, ja det hade lika gärna kunnat vara jag som var förvirrad..

Visst är det härligt att ligga på killens arm;)

Mia said...

Underbart!! <3
Fråga om han sett mitt meddelande på FB?
Kram

Sandra said...

NAJS :) så glad för din skull <3