Thursday, September 27, 2012

Packandet och väljandet fortsätter

För varje låda jag fyller, för varje pryl jag bär ut i dressingroomet undrar jag hur fan jag ska få plats med allt på några futtiga kvadratmeter..

Så här ser kaklet ut som jag nästan bestämt mig för, i utförandet som är närmast i bild. Det kommer inte fram på bilden riktigt med det är en mettalicyta på så i vissa ljus blir kaklet helt silvrigt nästan. Syns lite på de ovan. Modellen näst längt upp är samma färg som den närmast, alltså den jag kommer ha om jag bestämmer mig för denna.
Frågan är nu om detta blir för 'glittrigt' tillsammans med en vit högblank lucka och vita blanka kakelplattor runtom denna gråmetallic? Trots sitt glittriga yta har den ju ett 'rufft' utseende som jag gillar mycket och den är ju inte så himla glansig eller glittrig i alla ljus..
Svårt...

4 comments:

Mia said...

Det är det kaklet vi har :-) blev förälskad när jag såg det. Vi har det svarta med avlånga stavar 2x60 cm. Du får väl komma förbi nån dag om du inte minns! ;-) Du kanske ska slänga varannan låda?! :-o Kram

Linda said...

ÄR det samma! jag vet att jag blev jätteförälskad i ert, men mindes inte att det var så fläckigt som detta är:) Men då härmas jag som det verkar ;)
Ja slänga ja.. jo jag slänger faktiskt en hel del tro det eller ej.. men säkert inte på långa vägar så mycket som jag borde... ;)

Mia said...

Du får mer än gärna härmas :-) och det finns fler som borde röja och slänga *suck*

Sandra said...

Skitsnyggt :)!