Monday, February 18, 2013

Filmtajm

På lördagen sov vi ganska länge.. Dante vaknade inte förrän kl 8, då kom han och kröp ner hos mig, så slumrade vi ytterligare en halvtimma.. Skönt för oss båda krassliga krakar.
Jag hade fortfarande lite förhöjd temp så bågra större övningar ville jag inte ge mig på precis, men att vara utomhus var ett krav. Jag suktade efter frisk luft som aldrig förr.
Ut med oss och snögubbebygget satte igång och slutfördes. Sedan åkte vi pulka i slänten precis bortanför vårt hus. Jag orkade knappt dra Dante på pulkan de knappt hundra meterna hem igen.
Krafterna tog totalt slut. Nä helt klart tog den här njurbäckeninflammationen en del på krafterna..jeez..
Efter mat, dusch och fix kom mormor och hämtade upp oss. jag skulle på filmklubbskväll och Dante hem till mormor.
Det blev en himla bra kväll med en helt okej film, god mat, massa vin och grymt sällskap. Jag stöp i säng vid tre och somnade innan jag hann lägga mig ner.

2 comments:

Sandra said...

Kul att umgås på det viset och ännu härligare att umgås sent på natta :)

Linda said...

Ja både kul och härligt, helt klart :)