Monday, May 6, 2013

Lekdejt och middagsbjudning

Lördagen startade i gryningen.
Vi hade många ärenden att uträtta, jag och mitt frö så det var bara att hoppa upp och sätta fart. Åkte och köpte impregnerad planka till avslutet/trappsteget jag tänkte försöka bygga ihop, vi åkte och beställde tapeter till gästrummet (äntligen) och for runt som andra torra trasor innan vi åkte och hämtade Dantes kompis Lucas som skulle komma till oss och leka.
Vi åkte hem och styrde med en massa saker, kidsen lekte och herjade hela dagen.
Jag fick gjort lite av alla saker jag hade planerat men valde att stoja med de två grabbarna istället. Vi körde ett dans/träningspass, typ hopp o lek inne till hög musik och herregud som vi skrattade alla tre. Så jäkla sköna!
Vid sextiden på kvällen var vi och lämnade Lucas, stannade kvar på mat och umgänge. Wille och hans föräldrar kom oxå och vi hade som vanligt en himla trevlig kväll.

No comments: