Tuesday, April 22, 2008

Jag är förlamad!!!!

Okej, jag kanske överdriver liiite...
Men de där nerverna som ligger i kläm o har skapat pirr i mina ben är nog avknipsade nu, eller iaf helt blockerade.
Jag har sjukt ont i svanken och ner i skinkorna när jag reser mig, ska försöka gå, lägga mig eller sätta mig. Ja, så fort jag rör mig med andra ord...
Det tar flera steg innan jag ens kan räta på mig om jag inte rört mig på en stund och ibland vill speciellt ena benet bara ge vika, som om jag inte har kraft i det alls..
Det vill väl till att stretcha ordentligt kan jag tro....
Och försöka träna mig lite kanske..
Eller är det vila som gäller??

2 comments:

Sandra said...

Har du testat med en sådan där gördel el vad det nu heter? Men med din lilla söta mage så kanske det inte behövs tryckas ihop, fast magen har väl inget med bäcken o fogar o göra va? Vad vet jag?:) Kram tjejen o 64 dagar går snabbt...

Linda said...

Hej Sandra!
Ja det hade vart en bra ide med gördel om det var foglossning jag hade, men detta är ju en nerv som är i kläm tydligen...
Fast det skadar inte att höra med BM iaf, kanske det kan hjälpa ändå :-))