Sunday, April 20, 2008

Söndag

Sista dagen på min härliga fyradagars långledighet. Tiden går fort när man har roligt.
Igår var jag som vanligt uppe med tuppen. Vädret var ju helt underbart så efter att ha uträttat en del ärenden på stan passade jag på att tvätta min bil. MYCKET välbehövligt!
Efter en liten vilostund i solen drog jag fram min trappstege och sågen o började ansa ett träd. Grannen fick syn på mig o undrade om jag behövde hjälp, en högre stege osv. Han kom bärande på både stege och verktyg o snart satt han uppflugen i trädet o sågade o klippte. Guuuud så gulligt!! Jag gav honom en flaska vin som tack för hjälpen. De står ju ändå bara och samlar damm numera.
Så var det dags att svida om till nya klänningen och pumpsen o ge mig iväg på kalas.
Åhhh vad kul vi hade, och gud vad massa mat jag fick klämt i mig, för att inte tala om Prinsesstårta, större bit har jag nog aldrig ätit.
Folk tycker fortfarande att jg har förhållandevis liten mage. Jag som ligger högt på kurvan! Måste vara att röven o boobsen är så stora så det förvirrar liksom. Den kommentaren fick jag däremot igår:
"Shit vilka boobs du fått."
No kidding... får fan snart köpa bredare säng så jag får plats med dem ju....
Ja, de lär väl inte bli mindre än på ett tag, undrar just hur de ska bli när det är dags att amma... *svälj*
Trots sen kväll på kalaset igår vaknade jag tidigt som vanligt idag.
Ser ut att bli ännu en fin dag så nu ska jag ta hand om alla grenar vi klippte ner igår, vart fasen ska jag göra av dem..

No comments: