Wednesday, April 2, 2008

Ont, ont

I går kväll gav jag mig ut på en promenad i det fina vädret.
Jag kom inte så värst långt innan det kändes som om jag fick sammandragningar och det gjorde rejält ont i magen. Efter en liten stund hade jag så fruktansvärt ont, speciellt på ena sidan, att jag knappt kunde röra mig. Jag satte mig och masserade magen en stund. Den var precis stenhård och det gjorde så ont att jag var på gränsen att börja gråta... Kanske mest för att jag blev orolig iofs...
Jag tog mig hem i slowmotion och lade mig att vila en stund, jag masserade magen o försökte andas så lugnt o djupt jag kunde. Det kändes bättre efter en stund men fan vad läskigt det var...

När allt går bra är det så lätt att glömma den där sabla sjukdomen jag har.. kanske var det den som spökade, eftersom det framförallt var på ena sidan det gjorde ont... men jag vet inte. Hur som helst så kändes det bättre efter en stund, även om jag faktiskt har känningar på den sidan även idag.

No comments: