Monday, April 14, 2008

Piggelin

Att det händer mycket i kroppen när man är gravid, det har jag insett för längesedan. Allt har väl inte vart så där himla positivt, som diverse krämpor och en trötthet som vart rent overklig emellanåt. Många kvällar har jag gått o lagt mig strax efter Bolibompa, precis som vilken femåring som helst..
Men nu har det hänt något nytt... Jag känner mig plötsligt helt full av energi och är himla rastlös.
Helgens städ o röj ryck höll i sig även idag då jag fick för mig att putsa alla mina fönster när jag kom hem, jo alla femton... Fast bara på utsidan iofs.. Men jag hade gott om energi kvar till att ta en lång promenad i solskenet efter det. Så en sväng förbi kompisen. Och en sväng till affären.
Sedan var det dags att sjunka ner i soffan med en liter smoothie som jag mixat ihop. AAaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh njutning!!

2 comments:

Mirijam said...

Jag ringer dig när min nya lägenhet behöver målas då?

Sandra said...

Smoothie är ju så gott:)