Wednesday, September 10, 2008

En bra rubrik

Det går ju sådär på massagen...
Första gången gick det jättebra, andra gången skrek Dante hela tiden och jag fick bära och mata istället för att massera. Samma sak idag. Jag stängde in oss på toan en stund till och med av skammen som spred sig i "jag är en dålig mamma som inte kan få tyst på mitt barn" kroppen.
Efter massagen drack vi kaffe innan vi åkte till Maxi och handlade en himla massa mat och sedan var det bara att åkta hem och ta tag i stöket här.
Jag har röjt alla verktyg, brädor, medel, maskiner o skit som spridits av kakelsättarna.
Dammsugit.
Jag har satt upp ett några tavlor i Dantes rum.
Jag ska måla schabloner där... snart...
Jag vill packa upp alla min kläder men jag har FYRA garderober till mitt förfogande. FYRA, det är ju för bövelen som en cellulit på röven..
Jag måste få packat upp alla mina lådor så jag kan starta projekt "dressing room" i "extrarummet", som nu används som förråd för allt möjligt skit, och alla ouppackade lådor.
Iihh jag får pirr i vitala delar av bara tanken på en walk in closet.
Fylld med annat än gamla urtvättade gravidkläder då förstås.

1 comment:

Siv said...

Äsch, en skrikande bebbe är väl inget att få skam i kroppen för? Alla vet väl att barn skriker, vissa mer än andra. Och du kan ju inte gärna styra över vilka tidpunkter Dante tycker att han ska göra sin stämma hörd.

4? Jag hänger inte riktigt med, är det många eller få?

/Sivan som tidigare också hade 4, men som idag har 0 garderober, 1 liten klädkammare samt 1 byrå.