Monday, September 22, 2008

Så tråkigt att inte ha dator hemma!!

Ännu en grej att sätta upp på inköpslistan...

Sedan sist har det röjts i min trädgård, jag har burit ännu mer takpapp, läkt o rännor. Jag beställde hem en stor container och den är full, ändå finns där massor mer så det får bli en till.

AnnaCarin och Hans var på besök en sväng.
Kul att ses!!
Vi har vart på tjejfest, jag o min lille brottare. Fanatstiskt trevligt och supergod mat!!
Jag blev röksugen för första gången sedan jag slutade. Det ser så himla gott ut ibland. en drink och en cigg.. mmm. Fast nä... urk. Fasen vad det luktar, och personen som röker luktar verkligen vidrigt, dyrt o skadligt och man får rynkor!

Igår var jag en latmask... det var ju trots allt söndag.
Jag var ute i ett par omgångar och kastade skit i containern, men Dante var himla grinig och inte alls med på noterna så, det blev inte så jättemycket.
Istället tog vi en låååång promenad ner på stan. Det var verkligen hur varmt som helst och Dante skulle förstås bäras i Babybjörn eller illvråla, så än en gång fövandlades vad jag tänkte mig bli en härlig promenad i solen till en flåsande, genomsvettig och stressig upplevelse. Men han sov faktiskt i säkert 20 minuter vid ett tillfälle så jag ska inte gnälla för mycket på min lilla sopran.

Dante är otroligt grinig idag oxå... Om nätterna har han vart orolig och stökig så jag knappt sovit en blund på länge. Han har ingen feber eller så.. kanske är magen som vanligt.
Måtte detta gå över snart..
Och måtte mitt badrum bli klart snart! Jag blir galen på att inte kunna duscha hemma, att behöva släpa med mig packning o bebis och ge mig iväg varenda gång.

Idag är det öppna förskolan. Får se om jag går dit, lagom kul om Dante bara skiker. Synd om honom om han inte känner sig bra.

No comments: