Wednesday, September 10, 2008

Det är stressigt att vara mammaledig..

Idag vaknade jag av att Dante knorrade o grymtade mer eller mindre i sömnen vid 5 tiden.
Vid 6.30 skulle jag flytta lite påhonom och känner att hela ungen är våt!
Blöjan har läckt... amen va faaaaan..
Upp och riva ur sängkläder bara..
Vi åkte till jobbet, för jag hann inte klart igår.
Det gjorde jag inte idag heller, skit oxå, men var tvungen att åka till BVC till kl 11.45 för att kolla upp kulan i Dantes söta lilla mun.
De visste inte vad det var, och jag sa att jag trodde det var en tumör.
"Hahaha jaa du" sa sköterskan.
" Nä alltså på allvar, jag tror det" sa jag.
Hon tittade lite skumt på mig..
Nu är vi hemma en snabbis, jag har precis käkat fyra knäckemackor med jordnötssmör... (röven linda..röven) och nu ska vi snabba oss bort till babymassagen.
Sedan, hem och renovera.
På tal om det.. det har frågats efter "efter" bilder.
Jag har tagit några "före" bilder, men det blir ju för fan aldrig klart någonstans så..
"Efter" bilderna dröjer..

No comments: