Monday, September 8, 2008

TACK!

..för alla svar jag fick efter förra inlägget! Fan vad bra!
Dante har fått en stor blåsa i munnen. Typiskt nog såg jag den efter vi vart på BVC i morse.
Jag får ringa i morgon... nu nojjar jag över att det är cancer.. suck.
Min lilla brottare har passerat 6 kilos strecket med hela 60 gram nu!
Han ser riktigt fyllig ut när jag tar på honom mössan med knyt under hakan.
Idag var vi på BVC på förmiddagen och på öppna förskolan på eftermiddagen.
Himla trevligt på öppna förskolan, att få träffa andra mammor o pappor och snacka med o lära känna lite nytt folk.
Kanske är det bara jag som känner mig fånig när vi sitter i ring och sjunger... Det går väl över när man vant sig lite.
Efter det blev det en promenad innan vi gick hem till renoveringen.
Nu är golvet lagt i badrummet.. ihhhh det blir så fint!!
Jag måste skynda mig att skruva ihop badrumsmöblerna så det är klart innan rörläggaren kommer och ska koppla ihop allt.
Men nu ska jag sova, i morgon väntar jobb i nya masai sandaler.
Och tandläkaren... visst fan...

No comments: