Thursday, February 18, 2010

Mera målning

Igår handlades sprayfärg till den där möblen jag målar.
Fast den användes inte... Istället var det fullt upp med en massa annat pill som tvätt, besök, bad och bus.
Det märks att det tar på krafterna för tarzan att vara på dagis hela dagarna.
Han är gnällig och trött på eftermiddagarna.
Men sover han om nätterna?
I should be so lucky...
Jag intalar mig att det kommer, bara han nu får vara frisk så vi får in rutinerna och allt det där.
Fast lite målade jag ändå.
Tånaglarna fick ett lager färg.

3 comments:

mirijam said...

Man renoverar bättre med snygga fötter har jag läst någonstans... :)

mirijam said...

Man renoverar bättre med snygga fötter har jag läst någonstans... :)

Linda said...

Så det är därför jag vart så förbannat trögstartad!! Jag har haft omålade tånaglar! Skönt att det är avhjälpt!