Friday, September 3, 2010

Finaste kommentaren ever!

'Jag hittade till blogg för ca 1½ år sedan.
Då var jag gravid med mitt första barn.
Jag läste om dina jobbiga nätter, allt som din son råkade ut för med allergier och operationer, kräks, renovering och sömnbrist.
Jag vet inte hur många gånger jag tänkte att ’hon är ju duktig och så, men så himla jobbigt kan det väl inte vara’.
Nu är min dotter 1 år gammal och skäms nu lite när jag tänker på hur naiv jag var.
Jag har en otrolig respekt för dig och vad du åstadkommer på egen hand.
Jag känner inte dig, vi har aldrig träffats, men min uppfattning av dig är att du är en stark, driftig kvinna med mycket humor och en enorm kärlek till ditt barn.
Din son har tur som har dig som mamma.
Och det är otroligt sorgligt och ofattbart att hans pappa väljer bort honom ur sitt liv.
Kram, K'


Svar: Jag lipar floder.
Hoppas att ingen kikar in på mitt kontor just nu..
TACK TACK TACK du okända K för att du tog dig tid att skriva detta fina inlägg!
Tänk att man kan bli så glad och rörd av att få höra snälla saker..
Kram till dig!

7 comments:

Anonymous said...

Hur vet du att pappan inte bryr sig?
Mvh "En f.d ensamstående mamma"..

Mirijam said...

Men snälla söta fina Linda! Det är precis så vi alla tänker varje gång vi läser din blogg! PUSS!

Sofie said...

Jag känner dej, lite (vi träffs för sällan) o allt K skriver om dej e så sant. Du e super på alla sätt!

Linda said...

Mims och Sofie: Tack raringar, ni e fina ni oxå :) Kramar!

Linda said...

Fd ensamstående mamma: Hej hej! Jag gissar att det kanske är till K du ställer frågan?

Anonymous said...

Hej igen..
har inte hunnit läsa hela din blogg men fattar att pappan inte har varit med från början(?)..Eller har ni skilt er senare & han inte vill ha något med det hela att göra..bara undrade litegrann..varför & så..
Ha en go helg!..
Annars är det väldigt underhållande att följa ert lilla liv!
Mvh "En f.d ensamstående mamma"

Linda said...

Hej igen :) Dante har aldrig träffat sin pappa och det är pappan som har valt det så.

Kul att du gillar att läsa om vårt lilla liv och att du numera är en föredetta ensamstående mamma :)