Thursday, September 23, 2010

Oh happy day!!!

Vi gick till postlådan när vi kom hem, mitt frö och jag, precis som vanligt.
Där i låg det ett paket!
Till mig!
Det är då rakt inte vanligt!
Jag skakade på paketet..
Nämen..det kan väl ändå inte vara..
Jag rafsade upp det, right there and then.
Lycka!
I paketet fanns ett supergulligt kort och Lillebrors (och världens) bästa kolablandning!
Från finaste Åsa (lapskojsbloggen)!
Gud så snällt!
Tusen tusen tack Åsa!
Thank you very much!
Mille grazie!
Muchos gracias!
Danke schön!
Kvällen är räddad!
För den lär inte räcka längre än så.
Hängröven hukar sig i skräck, nu jävlar smäller det!





2 comments:

Åsa said...

En näve kola i magen gör mammorna glada hela dagen! Och det är ju viktigast, eller hur ;-)

Linda said...

Helt riktigt Åsa! Tack än en gång!