Wednesday, April 18, 2012

Den där utmaningen..

Jo jag har skött mig...ähum.. inte så värst..
Det var ju inte tanken att det skulle ingå en himla massa alkohol i den där utmaningen varenda helg förstås..
Men, jag har inte mölat en massa godis, jag avstod 'efterrätt' i lördags, jag har försökt göra 'smartare' val gällande maten.
Träningen har varit stötvis ivrig, stötvis obefintlig. Mest det senare.
Idag hade jag hur som helst minskat 1 kg i alla fall..
Man får vara glad för det lilla.
Och man kan inte vänta sig mirakel när man inget gör för att förtjänade det.
Men jag stretar vidare.

4 comments:

Mia said...

Tycker du är duktig! Körde GI efter jul och gick ner 5 kg... Sen kom det en Andreas och en påsk... Nu är jag +/-0 igen *suck*

Mia said...

Haha *damn you autocorrect* det kom ingen Andreas det kom en PÅSK!! ;-)

Linda said...

Hahaha, autocorrect är riktigt kul ibland :)
Ja denna eviga strid mot kilona... gah.

Mia said...

Såg att det var skidsemester som bytts ut mot Andreas ;-) Ja, visst är det! Men du är duktig, förstår inte hur du orkar och hinner. Du är min idol!! :-) Kram