Wednesday, April 4, 2012

Man kan bara inte hinna hur mycket som helst..

Man kan ju inte anklaga mig för att gå ut för hårt i den här utmaningen precis...
Ingen träning igår. Det hanns bara inte med..
Var tvungen att åka till affären och handla mat efter jobb och dagis, var inte hemma förrän klockan var nästan halv 7.
Snabbasnabba mig med packa upp allt och laga mat till utsvultna magar.
När vi ätit klart och det var uppstädade efter det stoppades liten i badet och en ny laddning tvätt i maskinen.
Natta liten skatt, förbereda och packa inför helgens bravader, vika en tvätt och lägga undan den. Så fick jag för mig att jag absolut vill ha mina skinnbrallor i helgen. De är förstora i midjan och kasar ner hela tiden så det blir liksom bara liggande. Nu drog jag fram symaskinen och fixade det. Tänk att vissa enkla saker ska behöva ta en hel evighet innan man fixar..
Hängde tvätt och plockade allt det där vanliga plocket man håller på med och vips så var klockan halv tolv..
Skulle jag träna då? I think not.
Men jag käkade inget onyttigt i alla fall trots att jag handlade en massa snask till påskägget.

No comments: