Monday, April 2, 2012

Fredasgmys

Var lediga i fredags igen.
Helt magiskt skönt att det funkat att vara ledig fredager en tid nu.
Vi spenderade den till stor del i trädgården.
Inte med att kratta alla löv som täcker hela tomten, utan med att flytta stora stubbar, grenar och vedstumpar och rensa upp i det hörnet av tomten.
Fy satan vad där såg ut, och det blev lite bättre åtminstone.
Therese ringde och frågade om Wille fick komma och leka en stund och det fick han såklart.
Dante blev så lycklig!
De var så otroligt gulliga att lyssna på där de resonerade och snackade. Tänkte jag skulle smygfilma dem med Dante fick syn på mig, förtrollningen bruten och jag fick be om ursäkt att jag smugit på dem.






Therese kom för att hämta Wille och stannade kvar en stund och snackade. Urmysigt! Sedan fick jag ett telefonsamtal och ett sms som var grädde på moset på denna fredagen. Socker på gröten. Körsbäret på grädden.. och så vidare.



1 comment:

Anonymous said...

Det var lika kul för mig som för Wille att ses en stund.