Tuesday, April 17, 2012

Helgen



När jag firade mina 40 år fick jag i present en 'upplevelsehelg' av mina närmsta väninnor.
Den här helgen gick det av stapeln.
Jag blev upphämtad på fredagen och det bar av mot Smaulandsskogarna.
Fredagskvällen spenderades hos Bella med gott på faten och vin i glasen.
Lördagen startade tidigt för min del, de andra trynade minsann på i flera timmar efter jag hasat mig upp och satt på kaffet.
När vi alla fått frukost och en massa kaffe i magen åkte vi för att hämta upp ännu en kompis och färden gick vidare mot Växjö.
Där vart det shopping och lunch med tillhörande öl på uteservering. Årsförsta ute, whoop!
Så åkte vi hem och svidade om till feststassen och åkte vidare till förfesten innan kvällsbalunsen. Det väntade standup, musik och dans i en salig blandning.
En riktigt urmysig helg blev det. Såklart, det kan inte bli annat med sådana vänner.


4 comments:

Mia said...

Växjö :-) trevligt, vart var ni? Kramkram!

Linda said...

Lunchen intogs på condeco, sedan blev det Tingsryd by night, Var en gala grej i ishallen där :)
Växjö är en himla vacker stad alltså.. gillar!

Mia said...

Ja, fast jag är väl "hemmablind" (autocorrecten skrev mellanmål) ;-) Mysig shoppingstad, med gågata och bra utbud på affärer, fik och restauranger. Åker hem kristiflygare, ska nog ta mig en tur ner på stan :-)

Sandra said...

Snyggingar :)