Monday, March 1, 2010

Lördagen

Mitt frö var lite bättre, men inte tillräckligt för att vi skulle ge oss av på några större strapatser.
När han sov middag passade jag på att lägga klart trätrallen i badrummet som jag påbörjat i omgångar.
Ja det är inte helt klart ännu, men det är kanske bara en halvtimmas sågande och pusslande kvar ungefär.
Blev inte helt nöjd måste jag säga..
Blev inte så snyggt runt kanter, toastol och skarvar.
Jag vill ju att det ska sluta helt intill men det är inte lätt att såga en snygg rundning med en vanlig, halvkass fogsvans..
Jaja, jag får väl kasta ut det om jag blir allt för störd på det.
Vi var ute och skottade och lekte i snön en stund på eftermiddagen.
Kändes som att vi behövde lite luft och det är ju ingen brist på sysselsättning utomhus precis.
På kvällen blev det OS varvat med den där Melodifestivalen, som jag envisas med att glo på.

No comments: