Monday, March 1, 2010

Söndagsshopping

Äntligen var min skatt frisk nog att orka vistas bland folk.
Mamman släpade ut honom på shopping direkt.
Vi åkte och handlade en lampa till dressingroomet som jag kollat ut sedan tidigare.
Vi fortsatte till Torp köpc och handlade ett par supersnajdiga skor till Dante att ha till våren, några böcker på bokrean, en regnkappa, örhängen och en fin scarf till mig (i brist på klädfynd).
Och mat så klart..
Dock ingen väska som var det jag verkligen behövde.
När fröet somnat för kvällen var tanken att jag skulle skarva på en sladd och montera lampan jag köpt.
Öppnar paketet och inser att den kommer i smådelar..
Åh nej..
Jag packade ner den igen.
Får ta tag i det ikväll istället.
Istället vek jag tre maskiner med tvätt och tvättade tre nya samtidigt som jag kollade på hockeyn.
Sablars vilken match!!
Kul att Kanada vann, det var ju ändå "deras" OS.
Idag är jag svintrött, det straffar sig att nattuggla.

No comments: