Wednesday, May 12, 2010

Hur var det nu med beach 2010...

Sur på det sabla håret, nedstämd av spegelbilden och inspirerad av Mirijams envisa ben, (hejja dig) stoppade jag ner Dante i vagnen och gav mig ut på en joggingrunda.
En runda som är sisådär 6 kilometer .
Jag sprang åtminstone fem av dem.
Det brände bra i rökarlungorna, hängröven var grymt tung mot slutet och vagnen kändes tung som en sabla pansarvagn, men jävlar i min lilla låda, I did it!
Rasade ihop hemma på gräsmattan och strechade.
Tror jag såg ljuset glimta förbi.
Dante skuttade runt och ropade 'mamma hoppa med Dante!'
Skulle inte tro det...
Det är ju inte klokt vad otränad jag är...

3 comments:

Leni said...

Gooo Linda!! Superduktigt!!
Kramar

Mirijam said...

Ja, tjoho! Och du är INTE ful i håret, inte för att jag settdet, men så säger du alltid men är ändå sjukt het. Snyggaste MILFen i uddevalla ju!?

Sandra said...

Bra jobbat tjejen=)