Wednesday, June 30, 2010

Kvällstrött

Gårdagens utomhusaktivitet blev en cykeltur.
Tarzan älskar det!
'Mamma hykla fort! Dante hilla hykla mamma!'
Igår fick han bada för första gången sedan operationen.
Det har ju bara varit dusch som gällt fram tills nu, men äntligen fick han simma och plaska i badet igen.
Om än inte så länge, vill ju inte att stygn och sår ska luckras upp.
När han somnat för kvällen släpade jag mig runt på trötta ben och vek undan en massa tvätt.
Så öppnade jag dörren ut till garaget för att ta tag i montering av nästa skåp dit ut.
Hela kroppen protesterade.
Målaren har ställt in en massa burkar och stegar därute, så ska jag skruva ihop något får jag först släpa in det, montera och sedan släpa ut det i garaget igen.
Orka..
Nä, jag stängde dörren, förtsatte att tugga i mig snask och gjorde inget vettigt igår heller..

No comments: