Friday, October 22, 2010

Jag låtsas inte om det så kanske det försvinner av sig själv..

Det blev en tripp till affären för att inhandla en påse fullproppad med snask.
Mmmm..
Jag gick runt hemma med munnen full och grejade med lite av varje när jag plötsligt kom på att, herreguuud! Det är ju redan torsdag! Fredag i morgon alltså, och då ska jag ju på tjejträff i Götelabörg!
Menvadihelveteskajaghapåmig!!!!???
Ut i mitt 'dressingroom' öppnade spegeldörrarna och stirrade håglöst in på alla dessa kläder.
Hur fasen kan man ha 5 meter och 60 centimeter garderob, fullsmockad med kläder, och ändå inget att ha på sig??!
Otroligt.
Jag provade lite och insåg att ungefär 3 meter och 60 centimeter innehåller kläder jag är för tjock för och då är det ju inte så mycket garderob kvar..
Jag svor, tuggade gotter, packade lite tights och annat töjbart grejs.

1 comment:

Sandra said...

Jag vill oxå ha 5 meter garderob:) Hoppas du hade en härlig kväll i Götet! Kram