Friday, October 29, 2010

Wheel of time

Alltså.. den här veckan har verkligen gått hur fort som helst känns det som..
Jag har inte fått ens en tiondel gjort av allt jag hade tänkt göra under veckan.
Igår somnade mitt frö vid 20-20,30 tiden som vanligt.
För sent för mitt tycke men det är fan omöjligt att få honom att somna innan dess..
Han sover ändå bara en halvtimma på dagis o jag tycker han behöver den stunden..
Oh well, det är en annan historia.
När han väl somnat gjorde jag det där vanliga kvällsgrejset med disk, tvätt, plock och dusch.
Sedan hamnade jag i soffan framför tv:n.
I två timmar satt jag där och ugglade utan att göra en enda vettig grej.
Jag kan komma på åtminstone fem grejjer utan att behöva tänka mer än en sekund, som jag kunde ha hunnit på de två timmarna.
Det handlar om prioriteringar..

1 comment:

Mirijam said...

Var inte så hård mot dig själv, är det någon som behöver vila lite mellan varven så är det väl du!?
Puss!