Monday, November 23, 2009

Friska o krya

Så var det måndag igen.
Helgen har varit lugn och skön.
Vi var på köpcentrat och inhandlade golv till sovrummet.
Inte för att det är dags att lägga det riktigt än, men det känns skönt att ha det på plats.
Jag har målat klart de väggar som skulle målas så nu är det bara 90% kvar att göra därinne..

Mitt frö har blivit bättre för var dag och igår var han helt tillbaka till sitt vanliga underbara jag.
Härligt!
Idag var det dags att gå till dagis igen.
Jag var lite orolig för hur det skulle gå, vi hann ju bara precis klart med inskolning innan han blev sjuk.
Han var lite tveksam i början så jag följde med in i en liten stund.
När jag resta mig och det var dags att vinka hej då var det bara glada miner, tack o lov!
Ringde nyss o kollade läget och då lekte han med dockor och var alldeles nöjd.
Skönt!!
Nu, jobb!

No comments: