Tuesday, November 3, 2009

Fullt upp

Inskloning, jobb och sömnlösa nätter har den här tiden varit full av.
I fredags hände något roligt.
Då var vi och hämtade hem mormor och morfar efter deras utlandsvistelse på en hel månad!
Dante var lite avvaktande i ett par minuter men nu är allt sig likt.
Han vrålar förtvivlat när mormor vinkar hejdå.

I lördags kom mina gamla barndomsvänner på besök.
Tre galna kärringar och jag.
Vi käkade mat, åt halvmisslyckad tårta och hällde i oss väldans lyckade drinkar till blandad musik på hög volym.
Lite dans blev det och en massa tjatter.
Det blev även lite skumpa invigning i mitt inte riktigt färdiga dressingroom.
Vi herjade ända till 4,30 snåret på morgonen.
Dagen efter kändes det tydligt att man numera är för gammal för sånt där.
Då var det ju dessutom min födelsedag, så jag kände mig extra tyngd av åldern som numera skrivs 38 år.. Eeek!

1 comment:

Line said...

Grattis i efterskott!