Wednesday, October 3, 2012

Repeat

Gårdagskvällen blev en upprepning av föregående kväll, med packa, bära och riva.
Hur mycket grejer har man egentligen?
Nu är nästan allt 'löst' packat och undanröjt iaf, ja inte de stora möblerna förstås eller kyl, frys och diskmaskin, var jag nu ska göra av dem... Så har jag sparat en del i Dantes rum då han ju måste få ha något att leka med om kvällarna..
Började riva parkett igår... det kommer nog ta sina modiga timmar det där..
Idag blir det same procedure as last night.

2 comments:

Mia said...

Du är så himla duktig!! Önskar jag hade hälften av din energi och motivation. Själv är jag duktig på att göra listor över vad jag borde göra och sen ha dåligt samvete för att jag inte hinner :-/ Kram!!

Linda said...

Aww tack Mia! :)
Du gör säkert tusen andra saker som inte jag hinner eller orkar eller har lust med :)
Dåligt samvete har man nog oavsett hur mycket man gör och hinner med.. dumt!
KRAM!!