Wednesday, November 3, 2010

4 saker

Jag fick en utmaning av Mirijam som jag givetvis antar!

4 tv-program jag ser

1 Biggest Looser
2 Hellenius Hörna
3 Så mycket bättre
4 Alla 'akuten' 'ambulans-först på olycksplatsen' 'förlossningskliniken' 'cops' 'brottsplats' 'nu löser vi en massa mord så här gör man' program. Löves it!

4 saker jag gjort idag

1 Mixtrat med timers till mina lampor i fönstren.
2 Gosat med min underbaraste, goaste, sötaste unge
3 Sprungit hukande i ösregnet
4 Svurit över att jag inte har ett skit att ta på mig.

4 saker jag längtar efter

1 Att få ordning i mitt hus
2 En vacker, vit vinter.
Lagom vit, inte nödvändigtvis så vit som förra vintern
3 Att vara kär
4 Ro i själen

4 saker på önskelistan

1 Att mitt frö får ett långt och lyckligt liv
2 Viljestyrka
3 Ett nytt badkar jag fått öga på
4 En rejäl pengavinst

4 saker jag avskyr

1 Svek
2 Att känna mig otillräcklig
3 När människor är extremt egotrippade, alltid sätter sig själva först och ger blanka fan hur det påverkar de runtomkring dem.
4 Att vara ovän, alltså att ha bråkat med någon utan att man blivit vännner på slutet..

Jag utmanar

1 Åsa
2 Sandra
3 Leni
4 Sofie

No comments: