Tuesday, November 23, 2010

Vissa saker går att köpa, andra inte

Igår blev det raka spåret från dagis till köpcentrat.
Allergimat stod på inköpslistan tillsammans med lite annat smått o gott.
Alltid är det något som saknas i skåpen, det är fan inte klokt vad mat vi vräker i oss min unge och jag.
Det blev ett varv i klädaffärerna oxå, eller iaf några av dem.
Jag ska på baluns i helgen och det är tema 'lady in red / men in black'.
Hur många röda grejjer hänger i min garderob?
Noll.
Zero.
Jag lyckades springa på en rödsvart kreation som var riktigt snajsig till det facila priset av 300 pluringar, så den fick följa med hem.
Nu ska jag bara hitta festhumöret oxå, vart fan det nu kan ha gömt sig.
Kanhända hittar jag det i en ginflaska på lördag.

2 comments:

Mirijam said...

Du borde komma och festa i Malmö snart! Vi ska ha söndagsjulbaksmys, ett helt gäng, den 12:e, ska ni inte komma ner då?

Linda said...

Amen fy fasen vad kul det hade vart!
Ska kika i kalendern!
Kramen