Wednesday, May 9, 2012

Jag behöver min skönhetssömn..

Igår blev det kaos på jobbet med försenade transporter och annat så jag fick jobba över en stund. Tur att mamma kunde panikutrycka för hämtning av liten på dagis.
När jag hämtat fröet och vi ramlade in hemmavid var vi båda trötta själar.
Jag torkade golv medan Dante kollade på tv..vek och hände undan en tvätt.. det där vanliga plocket..
Så var det dags för nattning...
Jag fick till ett riktigt hyfsat styrkepass +2 km löpning på bandet.
Jorå såattehh..
Jag kom isäng vid halv elva men låg och vände och vred på mig till åtminstone halv två.
Sånt kan göra mig vansinning... att ligga där i en halv evighet och inte kunna somna! Ska det vara så sabla svårt kan man undra.
Men det fanns minsann andra som oxå var vakna vid den tiden, då kan man roa sig med att smsa fram och tillbaka.
Trevligt.
Jag var inte lika road när klockan ringde, tre och en halv timma senare..
Man skulle kunna tro att jag var helt lealös av trött idag men det är ändå ganska okej faktiskt.
Jag kommer säkert hålla ut till åttasnåret när Dante ska nattas.
Det blir ingen träning ikväll alltså. Det står sömn på schemat.

No comments: