Thursday, May 3, 2012

Utmaning

När snickaren gått och jag nattat Dante var klockan halv 9.. skulle ju ta tag i det här utamningen då ju..
Vilodag sådär första (trettioförsta) dagen? Näe.. man det är ju så seeent.. och jag är så trööött.. jag har skött maten jättebra hela dagen..
Tog en cig (!!) och bestämde mig för att strunta i träningen.
Fick ångest. Dels för att jag rökte och dels för att jag är så vanvettigt slö.
Nämen, just fuck´n do it!
Sprang 5 km på löpbandet, (på 30 minuter, ett jävla världsrekord för mig) avslutade med intervaller så jag höll på att ramla död ner.
Snacka om att jag var nöjd med mig själv efteråt.

3 comments:

Mirijam said...

GÖTT MOS! Fimpa nu och träna mer, du KAN ju!

Mia said...

Heja dig!!! :-)

Linda said...

Jag vet.. det är ju själva den att det ska sitta så långt inne..