Thursday, November 8, 2012

Det kliar i fingrarna

SOM jag längtar efter att få sätta igång att greja borta i huset!
Igår var jag och kollade på tapeter igen. Jag har redan bestämt mig men bara för sakens skull liksom..
Så hämtade jag hem lite prover till Dante att välja på till sitt rum. Han valde en tapet. Inte ur boken med barntapeter utan ur den jag hade tagit med till mig.
Jaha.. ja vi får väl se, alltså det är ju kul om han får välja och så men jag vill kanske inte göra ett 'vuxenrum' till en 4½ åring... men är det det han gillar så..
Ja, det kommer ju ändå vara med hans saker i rummet så så himla vuxet kommer det kanske inte bli trots allt.. Aja, vi får se.
Jag var i huset och tog mått och sånt igår så idag ska vi åka och beställa tapeter.. wohoo!
Det verkar som om jag ska kunna börja grundmåla till helgen. Wii!


Blivande vardagsrumstapeten

2 comments:

Anonymous said...

Den e ju bara för snygg!!

Linda said...

Eller hur! Älskar'n! :)