Wednesday, November 14, 2012

Tisdag

Jenny smsade och frågade om hon skulle hämta Dante på dagis så att jag kunde 'greja lite'.
Ja.. så himla tacksamt!
Vi kom överens om att jag skulle hämta D vid 18, så jag ilade till huset och hann maskera där jag tänkte måla till kvällen inna jag åkte ner för att hämta fröet.
Jenny hade gjort middag lagom tills jag kom.. åh lyxen!
Vi käkade, jag tog med mig fröet hemåt mormor och morfar där vi fortfarande håller till, och då var det bara att styra med att bada liten och natta honom.
Jag vacklade ut ur sovrummet igen strax efter 20.
Mormor vaktade den sovande skatten även denna kväll då jag gav mig ner till huset för att fortsätta måla.
Jag drog tredje och sista lagret med färg i köksdelen så nu är det klart där iaf. Så himla skönt!!
En vägg kvar i köket bara men den ska slipas och sedan tapetseras.
Ja, då hann jag inte så mycket mer sedan för vips var klockan nästan 22.
Dusch, fix och sängläge.
Jag väcktes av fröet mitt i natten och han kunde då inte somna om..
Vi var vakna ganska länge så i morse var vi väääldigt trötta.
Jag var så trött att jag inte vaknade av klockan ens utan blev väckt av pappa en timma senare än klockan ringde...
Åh jag som hatar att försova mig! Hatar att stressa på morgonen!
Men vi stressade och jag kom 'bara' en kvart försent till jobbet i slutändan..

No comments: