Wednesday, August 12, 2009

Ångesttankar

Jag kunde inte somna i natt.
Kunde bara inte sudda ut det fansansfulla bilderna i mitt huvud om den lilla pojken som blev plågad till döds.
Just dessa avskum hade spenderat några år i fängelse för vad de gjort, men skulle nu släppas fria och kosta samhället miljontals kronor för att de var tvugna att få skyddad identitet av rädsla för vad de skulle kunna tänkas utsättas för av människor som vet vad de gjort.
Vad i hela helvete gör de fria??
Den ena mannen hade dessutom redan en pedofilidom sedan tidigare.
Bura in dem för tid och evighet för bövelen!
Om man knäcker ryggen på en 17 månaders pojke, våldtar honom och slår livet ur honom, så är det inte vållande till annans död, det är mord.
Det gör mig så upprörd att jag inte kan tänka på något annat.
Tänker på alla dessa miljontals barn som far illa.
På alla satans djävular som plågar dem.
Ibland önskar man att stupstocken återinfördes.
Må de brinna i helvetet.

1 comment:

Line said...

Man ska helt enkelt inte läsa sånt där. Jag gråter bara jag läser din korta referens. Må dessa vuxna brinna i helvetet.