Monday, August 31, 2009

Jag blir så jävla förbannad!

Dessa skitungar, dessa iq befriade små idioter som sätter eld på bilar och byggnader och kastar sten på polisen gör mig fullkomligt rasande.
I Göteborg kastade dessa amöbor ner en rejält stor sten från en bro rakt ner i framrutan på en brandbil, som var på väg för att släcka elden, och krossade den.
Det är förihelvete med uppsåt att döda.
Nu säger de på radion att kommunen ska göra allt de kan för att dessa ungdomar ska få jobb.
Va? VA???
Betyder det att de vet vilka de är?
Eller inbillar de sig att de ska komma in och anmäla sig frivillgt för arbete "jo, det var jag som satte fyr vid Frölunda Torg, jag skulle vilja bli mäklare tack"
Vad de borde göra är att ta fram varenda jävla blodhund och undercover snut som finns för att få reda på vilka glinhelvetena är, haffa dem och de arbete de skulle få utföra var att städa upp efter sig själva, ersätta allt de förstört med egna penagr, få betala skadestånd, och be om ursäkt offentligt, sedan sitta ett tag i förvaring.
Idioter!!

1 comment:

Sivan said...

Jag tycker som du. Jäkla skitungar!!