Sunday, August 2, 2009

Lördag

Med värkande skalle släpade jag mig upp för att klämma på mitt frö som ville vakna som vanligt vid 6.30 snåret.
Mormor lagade frukost som vi alla åt med god aptit.
Brorsdottern hade oxå spenderat natten här, så vi lekte i trädgården och plockade en massa smultron och blåbär som vi mumsade i oss.
När de åkt hem tog vi en promenad till affären och skatten somnade en halvtimma.
På eftermiddagen kom Bells med la famiglia och hälsade på.
Vi käkade pizza, pannkakor och mackor med en massa gott pålägg.
Så kan det gå när man handlar och är lite bakis, det blir lite av varje.
Elliot, 6 år klippte större delen av min gräsmatta.
Prisa gud!
Så där ska jag uppfostra Dante med.
När de gav sig av hemåt tog det inte lång stund innan Dante snarkade ljudligt i sin säng.
Jag tog ännu en latkväll och kollade en film innnan jag svimmade i säng.

No comments: