Saturday, August 29, 2009

En lördagskväll i renoveringtagen

Då har jag kommit ännu en liten bit på väg med golvet..
Men faen... jag trodde det skulle gå snabbt med klickgolv.
Snäpp, snäpp bara så var det klart.
HA HA HA HAAA
Jag gör ju det här för första gången i mitt liv, så säkert finns det en knyck jag inte kan, men det går bättre för varje "planka".
Men det ska ju sågas och mätas ut, inte bara för att väggen tar emot utan för elementrör, trösklar och sånt där.
Mina händer är helt löjligt ömma av bankande, knäna är galet värkande av att sitta på dem och hasa sig runt på golvet.
Så var det ryggen.
Den pallar ju ingenting utan att börja gnälla.
Men, det tar sig, sakta men säkert och det blir riktigt fint!!
Imorgon blir det en tur till Biltema för att inhandla snickarbrallor med knäskydd.

No comments: