Monday, August 18, 2008

Jag har världens bästa familj!

Världens bästa bror och svägerska tapetserar mitt vardagsrum.
Ja, helt själva. Galet gulligt!
Jag blir helt till mig när jag ser resultatet, tapeten är precis så fin som jag trodde!
Jag målar i Dantes rum, det går saaaakta. Jag får ju springa ifrån för att mata och vyssja hela tiden. Men det får ta den tid det tar, han får bo i mitt rum till att börja med.
Jag har gjort det jag kan i badrummet och nu håller pappa på för fullt med resten där. Med värmeslingor i golvet som ska på plats, fuktspärr som ska målas på och allt vad det är som ska fixas innan kaklingen börjar.
Mamma hjälper mig med Dante och lagar mat och kokar kaffe o bjuder på kakor som jag känner mig tvingad att äta... Inte undra på att jag fortfarande väger som jag gjorde i fjärde graviditetsmånaden...

No comments: