Friday, August 22, 2008

Första blogginlägget ifrån huset

I går var ju uppe till midnatt och målade.
Jag var sviintrött när jag vältrade kroppen i säng, men jag kunde inte somna på jättelänge..
Mitt hjärtegryn vaknade för andra gången vid 4.30 tiden och efter det kunde jag inte somna om.. Fan vad konstigt, jag är huuuur trött som helst, helt slut, men kan inte sova. Tröttsamt.
Idag har jag massor att göra, med att måla klart i vardagsrummet, röja i ordning här inför att flyttlasset kommer på måndag och åka runt och handla massa saker och uträtta ärenden.
Sedan bär det av hem till Lysekil för att packa färdigt innan flyttlasset går.
Jag har massor kvar att packa..
Hoppas att Dante mår hyfsat bra i magen, för det är omöjligt att grejja med packningen med honom på magen. Kan liksom inte böja mig o sånt, då hänger han ju upp o ner.

No comments: