Tuesday, August 26, 2008

Jag borde sova.

Men istället sitter jag här och är oviktig.
Idag började jag dagen med att få en spya i nacken redan i sängen vid 7 tiden.
Jaja, lika bra att kliva upp.
Nu har det vart två jobbiga nätter på rad med yttepyttelite sömn så jag känner mig ganska mör.
Jag grejade lite här på morgonen, med sånt jag kan göra med Baby björn på magen. Kan man vända den och ha den på ryggen tro? Hade vart praktiskt, för längre armar får jag nog inte nu. Snarare krymper jag med tanke på åldern...
Tröttnade på att inte kunna grejja ordentligt så vi åkte upp till jobbet och gjorde en hel massa timmar där istället.
Sedan var det bara att köra hem och fortsätta där jag slutade. Med att packa upp lite saker, möblera lite och fixa.
Det kaklas för fullt i badrummet och det blir sååå fiiint! Åh vad roligt!
Nästa vecka bär det av för att handla toastol, handfat o en massa skåp.
Plus en hel drös med andra prylar jag måste ha.
Roligt! Shopping är roligt!!
Men det finns ju så himla mycket fint och jag har en grym beslutsångest...
Ole dole doff...

1 comment:

Sandra said...

Visst är det kul o göra fint o fixa en massa när man börjar om på nytt! Men var rädd om dig för jag tror inte Dante vill ha en mamma som inte kommer upp ur sängen en dag! Kram på dog!