Sunday, August 10, 2008

Äntligen!

I helgen har det blivi en hel del u n d e r b a r shopping gjord.
Jag har beställt kakelplattor till badrummet, bestämt mig för tapet till vardagsrummet och, för första gången på månader var på köpcentrat och shoppat kläder!!
Ahhhh, det var som varm choklad för själen!!
Tll på köpet hittade jag en klänning som passade, (och dolde det envetna flubbet hyfsat), en (fusk)skinnajcka i mc stuk, ett par scarves, röda strumpyxor som jag aldrig kommer att använda, en röd kort kappa som jag upptäckte var för stor när jag fläckt bort alla lappar och kastat kvittot.
Det blev förstås några bodys o sånt till lille tarzan oxå. Han växer ju så det knakar och med sisådär fem, sex byten om dagen så går de åt en del kläder...
Han snarkade o sov i flera timmar medans jag med tindrande ögon gick runt i affärerna.
Han öppnade örnögat strax innan han sket ner sig så det kröp ända upp till nacken.
Jag gick in på en toalett med skötbord för att byta och stapplade ut en amning, genomsura kräktrasor och två klädbyten en trekvart senare.
På kvällen var vi på fest.
Massa god mat, tårta, underbart sällskap och ny klänning som jag hade i säkert två timmar innan den blev nerspydd på ryggen, vill jag kalla en riktigt lyckad kväll!
Idag har jag haft besök av AnnaCarin som kom med lite lådor att packa i. Och jag har faktiskt hunnit att packa lite.
Bla 3 st 125 liters säckar med skor.

1 comment:

Mirijam said...

Du kan skaffa en JÄTTESTOR hakklapp åt dig själv som du bär bakåfram, då kräks tarzan i den och å behöver du bara skölja ut den och sen är det klart.
Gud vad jag är SMART!