Sunday, October 11, 2009

Det finns alltid något man behöver

Äntligen fick jag köpt mig en ny såg!
Jag misstänker att det inte var top of the line direkt, billig var den, men men, förhoppningsvis fyller den sin funktion ett tag.
Det blev en sväng in för att kika lite på kläder och jag fick med mig en klänning hem.
Oprovad givetvis, jag har en äkta liten grabb i vagnen som har ytters lite tålamod när det gäller shopping..
När flingan sov middag rev jag runt blend lådorna i garaget och letade fram slangen, nu skulle det högtryckspolas plattor minsann.
Men, givetvis hade jag ju inte ett fäste som passade vattenkranen och ett fåfängt försöka tt få det att funka med en halv rulle silvertejp resulterade i vattensprut ta mig tusan överallt så det var bara att packa in allt igen.
Synd.
Det blir till att åka och införskaffa en sådan där mojäng till kranen, vad nu de kan tänkas heta..

No comments: