Sunday, October 4, 2009

Feg, fegare, fegast

Idag var det lite löst sagt, på förslag från mig då jag har svårt att komma ifrån för en middag, att jag skulle ta en fika med med hetingen från soptippen.
Jag vågade såklart inte smsa och fråga om tid utan väntade ut honom.
Under tiden åkte jag till kompisen och tuggade hembakt, ojade mig över mina fjortisfasoner och lekte med våra frön.
Telefonen ringer och det är han.
Jag vågar inte svara.
SÅ feg är jag.
Klockan var hur som helst lite för sent för att jag skulle få barnvakt så jag skickade bara ett sms och sa att jag hade fullt upp o inte kunde komma ifrån idag.
Han ser fram emot att träffas till veckan istället.
Hoppas han smsar.

2 comments:

Charlies mamma said...

AH meeeeeeeen Linda!!!! Du svarade inte???? Hmmm......hoppas hoppas han sms.ar snart o att no kan ses då!!! *känner på mig att det här nåt bra* kram

Line said...

Vad trist. Klart att ditt mod kommer att växa i veckan. Men vore kanske bra att skicka någon form av uppmuntran så att han inte bara tror du tog en ursäkt för att slippa träffa honom.