Thursday, January 21, 2010

En liten pojke med stora talanger

Igår var fröet feberfri hela dagen.
Halleluja!!
Försökte natta i hans säng igår kväll med och det gick inte lika smärtfritt som kvällen innan men tillslut så somnade han.
Han vaknade vid 21,20 igen , vägrade högljutt att ligga i sin säng och mamman gav så klart med sig och placerade kungen i min säng.
Sedan låg han där och var vaken, kom upp och skyndade på mig när jag försökte göra klart kvällsbestyren genom att gråta högt och sträcka ut knubbiga armar, peka mot sängen och hulka fram "mamma ligga däääääääääär" "dante ligga dääääär" "mamma ligga däääääär"
Jag snabbade mig så gott det gick med tandborstning, insmörjning och allt vad det är man styr med.
Väl i säng så krängde han och stod i, ropade ena stunden och sa "hej" med ett leende i nästa stund.
Detta höll på i nästan två timmar!!
Mina nerver...
Han sov i två timmar innan han vaknade igen.
Åh som han sparkade, stångade, klängde och knödde på mamman som balanserade på yttersta kanten av den stora dubbelsängen, som vanligt.
Så säpper min lilla skatt en brakare värdig en vuxen karl, vänder sig om och snarkar av samma kaliber.

No comments: