Monday, January 25, 2010

God måndag!

Så har man lagt en ny helg i minnesbanken.
En trevlig, lugn sådan.
Vi har varit ute och busat i snön så klart.
Åkt lite pulka och matat ekorren, vilket är himla spännande.
Skatten blir helt till sig när vi hittar några få skalrester där vi lagt ut en hel hög med nötter.

Mormor ville ha med oss som smakråd när hon skulle köpa nya glasögon.
Det fick hon och jag passade på att uppdatera mig jag med.
Äntligen hittade jag ett par brillor som passar min enorma skalle!
Halleluja moment.
Min flinga fick ett par nya brallor och världens coolaste skinnpaj att stajla sig i när det blir varmare ute.

På söndagen åkte vi till Brastad för att fika 11kaffe hos AC.
Som vanligt hade vi med oss en påse hem med saker till Dante.
Man tackar och bockar.
När mitt frö somnat på kvällen monterade jag äntligen klart byrån till sovrummet.
Så rensade jag bland sockor och trosor när jag tömde den gamla byrån och fyllde den nya.
Välbehövligt!

No comments: